ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ІНТЕРНАТУРУ
Педагогічна інтернатура (стаття 23 Закону України «Про повну загальну середню освіту»)
Онлайн консультація для молодих вчителів початкових класів
Стрес – як його подолати. Онлайн консультація для педагогічних працівників ЗДО
Орієнтовний план самоосвіти педагога-стажиста
Педагогічна інтернатура триватиме впродовж першого року роботи у школі вчителів, які не маютю педагогічної освіти.
Педагогічна інтернатура організовується відповідно до наказу директора школи, який він видає в день призначання інтерна на посаду педпрацівника. Також керівник закладу має затвердити програму педагогічної інтернатури.
Інтернатура передбачає:
-
індивідуальні консультації, бесіди педагога-наставника з інтерном;
-
допомогу в підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
-
взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників, рефлексію педагогічної діяльності;
-
моніторинг результатів навчання учнів;
-
участь у “круглих столах”, тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогів;
-
вивчення досвіду інших педагогів;
-
залучення інтерна до партнерської взаємодії з іншими науковими і педагогічними працівниками;
-
психологічну підтримку інтерна.
Основними завданнями педагогічної інтернатури є:
-
адаптація інтерна до реальних умов педагогічної діяльності, встановлення доброзичливих взаємовідносин з учасниками освітнього процесу;
-
розвиток компетентностей та педагогічної майстерності;
-
поліпшення культурологічної, мовної, психолого-педагогічної, комп’ютерної, методичної, практичної підготовки інтерна;
-
формування поваги до професії і сумлінного ставлення власної праці;
-
залучення випускників ЗВО до педагогічної діяльності та зменшення плинності кадрів.